Sporta klubu apmeklētāji ir aktīva dzīvesveida piekritēji, kuri vairāk nekā citi domā par uzturu, higiēnu un izskatu.

Reklāmas priekšrocība – atkārtojamība, jo sporta klubu apmeklētāji atrodas regulārā nodarbību režīmā ilgāku laika posmu.

Tiem ir pietiekami daudz laika, lai reklāmu izlasītu un tajā iedziļinātos, piemēram, braucot ar velo trenažieri.


 
 

Pārklājums:

Sporta klubi un centri lielākajās Latvijas pilsētās

 
 

Mērķauditorija: 

Sievietes un vīrieši dažādās vecuma grupās

 
 

Reklāmas veidi: 

Mobilie stendi

Plakāti (A1, B1, A4)

Bukleti

Uzlīmes uz skapīšiem un spoguļiem

Baneri trenažieru zālē

Paraudziņu un citu materiālu dalīšana

Netradicionāli risinājumi