Sporta klubu apmeklētāji ir aktīva dzīvesveida piekritēji, kuri vairāk nekā citi domā par uzturu, higiēnu un izskatu.
Reklāmas priekšrocība – atkārtojamība, jo sporta klubu apmeklētāji atrodas regulārā nodarbību režīmā ilgāku laika posmu.
Tiem ir pietiekami daudz laika, lai reklāmu izlasītu un tajā iedziļinātos, piemēram, braucot ar velo trenažieri.
Pārklājums:
Sporta klubi un centri lielākajās Latvijas pilsētās
Mērķauditorija:
Sievietes un vīrieši dažādās vecuma grupās
Reklāmas veidi:
Mobilie stendi
Plakāti (A1, B1, A4)
Bukleti
Uzlīmes uz skapīšiem un spoguļiem
Baneri trenažieru zālē
Paraudziņu un citu materiālu dalīšana
Netradicionāli risinājumi